Asi před 10 lety jsme si domů na kafíčko vytvořili tenhle apokalyptický motiv a s aktuálním nuke-boomem kolem nového životopisného filmu nám přišlo fajn, ho Opp-rášit. Z každého prodaného kusu odkládáme 10 % výdělku pro konzervožrouty v útulcích.
Z každého prodaného kusu odkládáme 10 % výdělku pro konzervožrouty v útulcích.
Z každého prodaného kusu odkládáme 10 % výdělku pro konzervožrouty v útulcích. Aktuální hrnek má na uchu slabý přechod do modra, jak vidíte na obrázku.
Aktuální hrneček má černý vnitřek. Z každého prodaného kusu odkládáme 10 % výdělku pro konzervožrouty v útulcích.
Z každého prodaného kusu odkládáme 10 % výdělku pro konzervožrouty v útulcích.
Z každého prodaného kusu odkládáme 10 % výdělku pro konzervožrouty v útulcích.